קר או חם ותוסס: מיני בר סודה

בבית, במשרד ולמעשה בכל מקום, האיזון, הבריאות והריכוז שלנו מושפעים מאוד מאיכות המים שאנו שותים. כל אחד אוהב את המים שלו קצת אחרת, אחד אוהב קרים, אחר בטמפרטורת חדר, חלקנו אוהבים קפה שהוכן ממים רותחים ואחרים אוהבים תה חמים ומרגיע. אך מה שבטוח שאין כמו סודה קרירה, תוססת ומקפיצה כדי להכניס לשתייה הנאה, עניין וגיוון. ולכן מיני בר סודה שמגיש לנו גם מים בטמפרטורות קרירות, פושרות או חמימות וגם סודה כזו, הוא שדרוג משמעותי במיוחד.

היתרונות של מיני בר סודה

בר המים המוגזים שלנו הוא לפני הכול בר מים מעולה, המאפשר לכם ליהנות ממים נקיים וטעימים באיכות הגבוהה ביותר. התפוקה שלו גבוהה מאוד והוא מסוגל לספק עד תשעים כוסות מידי שעה, וגם אספקת הסודה שלו גבוהה מאוד ותאפשר לכם למזוג עד שלושה ליטרים של סודה ברציפות מבלי להמתין.

בנוסף לאפשרות לקבל מים בטמפרטורת החדר, קרים או חמים, גם הסודה מגיעה בשלוש הטמפרטורות האלו ומאפשרת לכם להכין משקאות תוססים מעולים ויוצאי דופן. ניתן לבחור באופציה של סודה אקסטרה תוססת, ויחד עם זאת המכשיר חסכוני מאוד בגז.

בנוסף לרמתו הטכנולוגית הגבוהה, בר הסודה שלנו מהווה פריט עיצובי מושלם לבית ולמשרד. הבר תוצרת איטליה בצבעי שחור או לבן, קומפקטי, עדין, מוסיף יופי ומשתלב באופן הרמוני ומושלם במטבח בבית, בחדר ההמתנה במשרד ובכל חלל בו תבחרו להציב אותו. הבר מאפשר נעילת בטיחות להגנה ולשמירה במקומות בהם יש ילדים קטנים, המזיגה בו מהירה מאוד ולחצני המגע איכותיים ומעוצבים.

בכל עונה ובכל שעה

בקיץ המים מצננים, מרגיעים ומרווים, בחורף הם מחממים, מאזנים ומנחמים. בתה, במרק, בקפה, בסודה הקרירה בשלל טעמיה המתוקים, או בקנקן המים הצונן עם פלחי לימון, נענע או פשוט כך, נטו. רק צריך ללגום וליהנות.

אז תרשו לעצמכם ליהנות ממכשיר מיני בר סודה האיכותי ביותר שיאפשר לכם וליקרים לכם ליהנות מכל היתרונות של מכשיר המפיק גם מים וגם סודה באיכות מעולה, מרעננת, מרגיעה או מקפיצה, תלוי מה רוצים. אנו בחברת מעיינות ניתן לכם את השירות המקצועי, האישי והאדיב ביותר ונשמח לעזור עם כל שאלה.

מיני בר סודה
small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: