בר מים מוגזים: גם מים וגם סודה קרה

אין כמו מים, טעימים, מרווים, מרעננים, מחיים. ואם אין כמו מים, בטוח שאין כמו סודה, השדרוג התוסס, המקפיץ והאולטימטיבי של המים. אז היום לא חייבים להיגרר אל קיוסק או אל איזו חנות קרובה, לסחוב בקבוקים מהסופר ולהתאכזב ששכחנו להכניס אותם מהמקרר, לא צריך להמשיך לדאוג או להתעסק כל הזמן בלארגן מים טובים, סודה צוננת או את שניהם, כי היום הכול נמצא על השיש, קומפקטי מעוצב ופשוט מושלם –בר מים מוגזים של מעיינות, אתם מוזמנים לטעום ליהנות, ולמזוג לכל מי שאתם אוהבים.

מכשיר בר מים מוגזים ביתי

בר הסודה שלנו אמנם קומפקטי ובעיצוב איטלקי, אך הוא יספק לכם מים קרים וסודה בתפוקה גבוהה ביותר של תשעים כוסות בשעה, ואם אתם מארחים וממלאים קנקנים, תוכלו לצרוך עד שלושה ליטרים של סודה באופן רציף ללא כל צורך להמתין.

המים המוגזים יכולים להגיע קרים, פושרים או אפילו רותחים, למשקאות מפתיעים ומדהימים. בלחיצת כפתור אחת תקבלו סודה חזקה ותוססת במיוחד, וכל זאת תוך חיסכון משמעותי בגז C02. המזיגה במכשיר מהירה במיוחד ומתבצעת על ידי לחצני מגע, ואם יש לכם ילדים קטנים, קיים במכשיר מצב נעילה לשמירה על הבטיחות. הבר מגיע בצבע שחור או לבן, תוצרת איטליה, ומותקן בחיוך ובשמחה על ידי אחד הטכנאים המקצועיים והאדיבים שלנו.

בר מים: החלטה נבונה מכל הבחינות

במדינתנו הקטנטונת בה אנו מתבשרים חדשות לבקרים על זיהומים כאלו ואחרים במים, בכל פעם באזור אחר, חשוב תמיד לדעת שהמים שאנו שותים הם אכן מים נקיים ואיכותיים. המים מהווים אחוז גבוה מגופנו ויש להם חשיבות קריטית לשמירה על בריאותנו ועל בריאות היקרים לנו, לכן הבחירה בבר מים איכותי היא כה חשובה.

בר מים מוגזים של מעיינות הוא לפני הכול בר מים איכותי, המספק לכם מים טעימים, קרים, פושרים או רותחים בתפוקה גבוהה ביותר לכל השימושים שלהם אתם זקוקים, לשתייה או לבישול. אנו שמחים להגיש ללקוחותינו את ברי המים האיכותיים ביותר, ומטרתנו לתת לכם תמיד את השירות האישי והמקצועי המעולה ביותר שניתן. צרו אתנו קשר עם כל שאלה, בקשה או התייעצות אנחנו כאן לשירותכם.

בר מים מוגזים
small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: