למה כדאי שיהיה בבית מתקן מים

כולנו שותים מים והרבה. בין אם אנחנו שותים מים קרים, משתמשים במים חמים להכנת קפה, תה או בשוקו של הילדים. השימוש במי שתייה מומלץ גם בבישול שכן האוכל סופח את המים בהם הוא מבושל, והפתרון הנוח ביותר שבו בוחרות מרבית המשפחות כיום הוא התקנת מתקן מים ביתי. חברת מעיינות מספקת מגוון רחב של מתקני מים ביתיים בגדלים ובמידות שונות שיתאימו לצרכים של המשפחה שלכם.

מתקן מים: איכות ללא פשרות

למי השתייה שאנו צורכים יש השפעה משמעותית על בריאותנו, והמים מהווים יותר מ-70% מגופנו. אנו חיים בתקופה שבה מי השתייה עוברים תהליכים שונים עד שמגיעים לברז ביתנו, תהליכים שמשפיעים על איכותם ומביאים אותם במגע עם מזהמים כימיים ומיקרוביאלים. לכן נדרש תהליך טיהור למים על מנת שיהיו ראויים לשתייה. מתקן מים מכיל מסננים המטהרים את המים, אך חשוב מאוד לבדוק לפני שהמתקן והמסננים עומדים בתקן רשמי על מנת להבטיח את איכות המים בביתכם.

נוחות אמיתית

מתקן מים מביא עימו נוחות רבה בכל הקשור לקירור וחימום של מים. בעבר הייתם צריכים לתכנן מראש ולהכין קנקן מים במקרר על מנת שתוכלו ליהנות ממים קרים בימות הקיץ החמים, או לחילופין נאלצתם למלא קומקום ולחכות זמן רב עד לרתיחת המים. כיום באמצעות מתקן מים ביתי אתם יכולים בכל רגע ומבלי להתעכב לשתות מים קרים או חמים, לפי טמפרטורה שתיקבע על ידכם מראש. כבר אין צורך להמתין דקות ארוכות לקפה של הבוקר כאשר אתם ממהרים לעבודה, או להמתין שהקומקום ירתח כדי להכין קנקן תה לאורחים. בר המים מספק את כל הנוחיות הנדרשת בנושא מי השתייה בבית.

פשוט להפעלה

מתקן מים הוא מכשיר פשוט ונוח להפעלה. באמצעות כפתור המזיגה של המים החמים או הקרים תוכלו למזוג כוס או קנקן בלחיצה אחת, או לבחור בכמות מים מותאמת אישית. למען בטיחות הילדים בביתכם קיימת אפשרות לנעילת המזיגה של המים החמים. למתקני המים תפריט הגדרות נוח המוצג בצג על גבי המכשיר המאפשר לשלוט בהגדרות שונות כמו טמפרטורה, הגדרת זמני פעילות, בחירת כמות המים למזיגה בהתאם לכוסות בביתכם ועוד. חברת מעיינות מספקת מגוון מתקני מים מתקדמים, אסתטיים, נוחים להפעלה, העומדים בכל התקנים הנדרשים.

מתקני מים לבית , מתקן מים ביתי
small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: