מיני בר מים מעוצב לבית ולמשרד

איכות המים שאנו שותים משפיעה משמעותית על הבריאות והאיזון הפיסי והנפשי שלנו, ועל כך כבר מעידים מחקרים רבים. לכן, במדינתנו הקטנה והמשופעת במזהמים ממינים שונים ומשונים, זה רק טבעי שבכל בית ומשרד אנו רוצים להצטייד במערכת טיהור המים האיכותית ביותר שניתן למצוא. מיני בר מים של מעיינות מספק לכם את הפתרון האידיאלי בכל הרמות – מערכות סינון מים מתקדמות ביותר, פונקציונאליות מיטבית של המכשיר ועיצובים מרהיבים.

במה המים שלנו מזוהמים?

שלל הזיהומים המאפיינים את המים הזורמים בצינורות ארצנו ומגיעים אל ברזינו הם די מדהימים. מפעלים שונים הפולטים פסולת תעשייתית רעילה הכוללת מתכות מזיקות המחלחלות ומגיעות עד למי התהום. בנוסף לכך כלורידים המגיעים אל המים ממקורות טבעיים כמו מי ים וסלעייה וכמו כן מוספים באופן מלאכותי ויזום אל המים למטרות חיטוי.

הפלואור גם הוא מוסף אל המים מסיבות שונות ולסיום אנו פוגשים בצנרת הביתית שלנו את האבנית, שאולי לא מזיקה לגופנו כמו יתר החומרים שציינו, אך יוצרת את תופעת “המים הקשים” שגורמים להצטברות אבנית מוגברת על פני גופי חימום וצינורות, מחריבים בשיטתיות את מוצרי החשמל ועולים לנו ביוקר. כל הבעיות האלו מצריכות פתרון כולל ומקיף שייצור לנו מים נקיים שאכן יעשו את תפקידם בשמירה על בריאותנו.

הפתרון למי השתייה: מיני בר מים איכותי

ישנם כמה סוגים של שיטות לסינון המים הביתיים במטרה להביאם לרמה הרצויה. מיני בר באיכות טובה משלב בין מערכת סינון מים מתקדמת של אוסמוזה הפוכה, לבין השירות הפונקציונאלי שבר מים ביתי או משרדי צריך לתת.

כשאתם באים לבחור מיני בר מים, מומלץ שתוודאו לפני הכול מהו מנגנון סינון המים המותקן בו. בנוסף לכך חשוב לוודא שמבחינה פונקציונלית זהו המכשיר המתאים לכם ביותר –בדקו מהי כמות הכוסות שאתם זקוקים לה בשעה, מהן הטמפרטורות להן אתם זקוקים והאם אתם זקוקים למנגנון נעילה של ברז המים החמים להגנה על ילדים קטנים. במקביל חשוב לזכור שהמיני בר מוצב במרכז הבית או המשרד, ויש לו השפעה על הנראות העיצובית של החלל ולכן חשוב לבחור בר מעוצב שישתלב בחלל באופן הרמוני ומרשים.

מיני בר מים מעוצב
small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: