מה הופך בר מים במבצע לאיכותי?

המים, הם בסיס ותנאי הכרחי לקיומם של חיים. זורמים, שוטפים ומחיים. המים מהווים כשני שליש ממשקל גופנו וללא ספק יש להם חשיבות עליונה בבריאות ובאיזון של גופנו. לכן בר מים במבצע, חייב לפני הכול להיות בר מים שמימיו הם האיכותיים והנקיים ביותר, בנוסף להיותו במחיר מבצע משתלם. בחברת מעיינות דואגים לכם.

מה הופך בר מים במבצע לאיכותי?

ישנם כמה פרמטרים לקביעה האם בר המים הוא איכותי:

  • מערכת הסינון
    כמובן שלפני הכול איכותה הגבוהה של מערכת סינון המים המותקנת בו, וכן החומרים מהם עשוי המכשיר ואיתם באים המים במגע. כל אלו אחראים לספק לכם את המים הנקיים, הצלולים והטעימים ביותר. כפי שתוכלו לראות, ברי המים שלנו מצוידים במערכות סינון אמריקאיות עם אופציה להרכבת מערכת אוסמוזה הפוכה מה שמבטיח את התוצאה הגבוהה ביותר.

  • תפוקה
    בר מים במבצע צריך להתאים לצרכים שלכם מכל הבחינות. ראשית בעוצמת התפוקה שהוא מסוגל לתת. קיימים הבדלים משמעותיים בין הברים השונים, ישנם כאלו המותאמים לשימוש ביתי ומסוגלים לספק תפוקה למשפחה ממוצעת וישנם אחרים המותאמים לשוק המוסדי. אז אם יש לכם משרד קטן ומשפחתי והבר צריך להיות מוצב במטבחון שלו, או חברה גדולה שהבר צריך לשרת בה מספר רב של עובדים, יש לכך השלכות על סוג הבר המתאים עבורכם.
  • חום וקור
    כדי להגיע לאיכות גבוהה של השתייה החמה, יש לוודא שהמים מגיעים לדרגת רתיחה מלאה. ואם אתם משפחה עם ילדים קטנים ודאו שקיים בבר מנגנון בטיחות המונע פתיחת ברז המים החמים ללא השגחת מבוגר.
  • עיצוב
    כפריט הממוקם במרכז הבית או המשרד חשוב שהבר יהיה פריט המעוצב ברמה גבוהה, ושישתלב בחלל באופן נעים והרמוני. בחרו את הגוונים המתאימים ביותר לבית או למשרד שלכם ובעלי מנגנון התאורה ההולם ביותר את עיצוב החלל.
  • מחיר
    בנוסף למחירו הראשוני של כל בר מים במבצע, בדקו מראש מהן עלויות האחזקה השוטפת שלו לאור קצב השימוש הצפוי שלכם ושקללו את כל הגורמים יחד כדי להגיע להחלטה הנכונה. שימו לב שכמכשיר חשמלי מורכב יש לוודא שהבר עומד בכל התקנים הנדרשים. בדף המבצעים שלנו תוכלו להתעדכן במבצעים החמים ביותר על ברי מים איכותיים.


בר מים במבצע– הקריטריונים החשובים

הקיץ כבר התפרץ לכאן בצעדי ענק, ובין חופשה, לטיול או לעוד פעילות עם הילדים להורים שבינינו, המצב רק נעשה חם יותר. ועם כל החום והריצות האלו, אנחנו נעשים צמאים, מאוד צמאים. גם השנה עולה שוב השאלה הנצחית אילו מים הכי כדאי לשתות ואיזה בר מים במבצע הוא הבר שהכי כדאי לקנות.

מנגנון הסינון: כמובן שהפרמטר העיקרי והחשוב ביותר בבחירה היאמערכת הסינון המותקן בבר. בארצנו הקטנטנה והחמה, אנו מתעדכנים חדשות לבקרים אודות כל מיני מזהמים נוראיים למיניהם שבצורת שונות ומשונות מצאו את דרכם אל מי השתייה שלנו.

המזהמים השונים נעים ממתכות רעילות הנפלטות ממפעלים מזהמים למיניהם, ועד לכלורידים ופלואוריד שמחלחלים פנימה או אף מוספים למים באופן מלאכותי ויזום. בכל מקרה התוצאה היא מים שהכרחי לסנן ולטהר אותם בצורה הטובה ביותר שניתן. המומחים מסבירים כי כל הברים שלנו מכילים מערכת סינון איכותיות המאושרות לשימוש ע”י מכון התקניםואופציה להתקנת מערכת אוסמוזה הפוכה, עובדה שהופכת אותם למובילים בתחום.

עיצוב: נראה שאחרי איכות הסינון, הפרמטר העיקרי הבא הוא עיצוב המכשיר. בר המים ניצב תמיד במיקום מרכזי בבית או במשרד. הוא תופס מקום של כבוד על השיש במטבח או לחילופין בחדר קבלת האורחים וההמתנה בכל קליניקה או משרד פרטי. לכולנו כבר ברורה היום החשיבות של עיצוב החלל והשפעתו על הנמצאים בו, ולכן כה חשוב שגם בר המים ישתלב באופן הרמוני וישדר את האיכות והייצוגיות הראויות.

תפוקה ופונקציונאליות: כאשר הבר מיועד להשתלב בשוק המוסדי, חשוב במיוחד לוודא כי הוא מסוגל לתת את התפוקה הדרושה, וניתן לוודא זאת באמצעות אומדן של מספר הכוסות הצפויות לשימוש בשעה. כמו כן כדאי לבחור מכשיר המספק טמפרטורות שונות בהתאם לצרכנים העתידיים, דרגת רתיחה, פושרים או קרים. היום גם בר מים מוגזים הוא אופציה מרעננת ומקפיצה ביותר שנמצאת בהישג יד.

אחרון וחביב מאוד, המחיר: כמובן שלאחר שבודקים כי כל הפרמטרים הם לשביעות רצוננו המלאה, מומלץ לבחור בר מים במבצע במחיר האטרקטיבי ביותר כמו שתראו אצלנו באתר.

בר מים במבצע
small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: