קולר מים

קולר מים הוא מתקן הנמצא במרבית המוסדות הפתוחים לקהל הרחב ומהווה אופציה נוחה ושימושית מאוד. לקולר יתרונות רבים ההופכים אותו למתקן המים המועדף במקומות בהם יש צורך בשימוש אינטנסיבי ורציף במים קרירים בטמפרטורה נעימה לשתייה, וללא פונקציות רבות או מסובכות.

סליחה, איפה יש כאן קולר מים?

באקלים הישראלי החם, ידוע שבכל מקום ציבורי איכותי בשטח הפתוח, דוגמת גינת שעשועים, גן חיות או שמורת טבע, תמיד ממוקם קולר לרווחת כולם. הקולר הוא מתקן מים האידיאלי למקומות אלו מפני שהוא מתקן חזק, עמיד ויציב, המתאים לשימוש אינטנסיבי לאורך זמן.

הוא מקובע היטב אל הקרקע כך שלא ניתן להזיזו באופן רגיל, הוא גדול ובולט מספיק בשטח פתוח וגובהו נוח מאוד לשימושו של האדם הממוצע. הברזים השונים הקיימים בקולר יכולים לאפשר שתייה ישירות ממנו או את האפשרות למלא בקבוקים או כוסות, דבר נוח במיוחד המקל על השהייה בחוץ בעונות החמות.

במוסדות המשרתים קהלים גדולים של מבוגרים או ילדים, כמו לדוגמה מתנס”ים, בתי ספר, משרדי ממשלה ועוד, קיים צורך הכרחי לספק מים באיכות טובה לכולם. גם במקומות אלו הקולר מהווה בדרך כלל את הבחירה הראשונה בשל חוזקו והתאמתו אליהם, בשונה מבר המים העדין יותר. ומפני שבמקומות אלו אין צורך באספקת מים חמים.

מהו מתקן המים הטוב ביותר עבורכם?

כאשר רוצים לבחור מתקן מים מושלם למגזר העסקי או המוסדי, ישנם מספר פרמטרים אותם יש לקחת בחשבון. ראשית יש לבחור בשיטת סינון המים המועדפת, לאחר מכן יש לאפיין את הצורך בהתאם לקהל היעד שישתמש במכשיר, האם מים קרים בלבד מספיקים או שיש לספק גם מים פושרים וחמים. בנוסף לכך, האם יש צורך במתקן עדין ומעוצב שיונח על גבי השיש וישרת את הנראות האסתטית של המקום או שדווקא שיקולים פרקטיים של שימוש רציף על ידי קהל רחב מטים את הכף.

חברת מעיינות בעלת ניסיון עצום ורב שנים בייבוא ובאספקה של מתקני מים מעולים מסוגים שונים המתאימים לכל הדרישות. הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות ולייעץ לכם במטרה לסייע לכם לבחור קולר מים או מתקן מים אחר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

בר מים מומלץ, קולר מים

small_c_popup.png

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו?

חייגו עכשיו: ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1700-700-585‬‬‬‬‬‬‬‬
או השאירו פרטים ומיד ניצור אתכם קשר: